Cookie- og privatlivspolitik


Anita Gejl
Offline
Medlem siden 09/01/2016

Hej jeg skal lave 3 huller i bunden af en cylinder glas vase. 1 i midten og 2 ude i kanten modsat af hinanden. de 2 i kanten skal være 16 mm og den i midten ca. 12 mm. Jeg kan sagtens få boret huller uden vasen går i stykke, men kort efter jeg har boret hullerne i kanten op til 16 mm så flækker vasen.
Jeg bruger kit rundt om hullet og petrolium inde i kittet til at smøre og tage spændinger.
Jeg tørrede bunden af med en let fugtig klud da huller var boret færdig kan det være årsagen til vasen flækker?

Ændret 1. oktober 2016 - 18:30

SRAR
Offline
Medlem siden 01/09/2014

Mit bedste bud er at du borer for yderligt i glasset og de spændinger der er, får vasen til at flække - ikke den fugtige klud.

Der har tidligere været en artikel om boring i glas: http://goerdetselv.dk/haandvaerker-teknikker/bore-i-glas-hvordan-borer-j...

Få gratis nyhedsbrev

Få adgang til alle artiklerne

Få adgang til alle artiklerne

For kun 19 kroner får du adgang til over 2000 ekspert-guider fra Gør Det Selv.

Gør Det Selv Forum

Nyeste i forum

Maling af plastvinduer?

Hej :-) Vi har Primo plastvinduer i huset, ...

Vandhane løber

Jeg har et køkkenarmatur som ikke er kalket ...

Anvendelse af karm-anker skruer

Hej I forbindelse med opførelse af et ...

Selvbyggerens Sommerhus

Hej, jeg læste med interesse den detaljerede ...

Mest læste i forum

Hvilket fundament til isoleret skur?

Hvem kan hjælpe? Jeg skal bygge et isoleret ...

Hjælp til at regne ottekant ud

Hej!Jeg skal lave et ottekantet legehus der er ...

Dobbel forskalling til loft.

I mit nye hus fra 1978 er jeg i gang med ...

Vandbåren gulvvarme ovenpå eksisterende trægulv

Hej gør det selv folketJeg skal igang med at ...

Gør Det Selv | Copyright © 2010| Bonnier Publications International A/S | Juridisk information | Kontakt os