Vi har fået ny hjemmeside og har også lavet et helt nyt login-system, du skal derfor oprette en ny profil, når du logger ind første gang.

Husk at tilføje dit abonnementsnummer og postnummer, når du opretter din profil. Dit abonnementsnummer finder du bag på dit girokort eller ved at henvende dig til kundeservice >> Kontakt Kundeservice

Mit abonnementsnummer virker ikke Jeg er abonnent og har flere gange forsøgt at logge på jeres hjemmesider, hvorfor virker det ikke? Dit abonnementsnummer består af 10 cifre. Skriv dem ind uden mellemrum og uden punktummmer eller andre tegn.

Mit abonnementsnummer er ugyldigt? Jeg kan ikke komme ind på jeres hjemmeside. Jeg får beskeden, at mit abonnementsnummer er ugyldigt. Det kan være, at dit abonnement af en eller grund ikke er aktivt længere. Kontakt vores kundeservice for at få hjælp: >> Kontakt Kundeservice

Hjælp, jeg har glemt min adgangskode Hvis du har glemt din adgangskode kan du få en ny tilsendt via email ved at klikke på linket "Glemt adgangskode?" lige under loginfeltet

Gammel mailadresse Jeg har ikke længere adgang til min mailadresse og kan ikke huske min adgangskode, hvad gør jeg? Hvis du ikke længere har adgang til din mailadresse, skal du oprette en ny profil med en ny mailadresse. Hvis du på et tidspunkt har slettet din profil, og vil oprette dig igen, er du ligeledes nødt til at oprette en ny profil med en ny mailadresse. Du kan oprette gratis mailadresser via www.hotmail.com eller www.gmail.com