FAQ - Spørgsmål og svar

Her på siden finder du svar på de mest stillede spørgsmål.

Adgang til hjemmesiden

Hvor kan jeg oprette et abonnement på Gør Det Selv?

Læs om de forskellige muligheder og køb et abonnement her

Hvordan får jeg adgang til goerdetselv.dk som ny abonnent?

Det afhænger af, om du har købt et rent digitalt abonnement eller om du har købt et abonnement, hvor du også modtager magasinet i din postkasse.

1. Digital
Når du køber et Digitalt abonnement på Gør Det Selv bliver du bedt om at angive en e-mailadresse og oprette en selvvalgt adgangskode samtidig. Dette udgør din digitale brugerprofil og du er allerede logget ind på hjemmesiden.

2. Digital + Magasin i postkassen
Når du køber Magasin + Digital abonnement, skal du afvente at du modtager en mail fra os. Den modtager du indenfor 24 timer. Her får du også dit abonnementsnummer, som du skal bruge, når du opretter din bruger. Gå ind på denne side og følg vejledningen: https://goerdetselv.dk/opret

Du kan tjekke, om du er logget ind ved at se, om dit navn står oppe i højre hjørne på hjemmesiden.

Men – hvad hvis jeg allerede er abonnent?

Hvis du allerede abonnerer på papirudgaven af Gør Det Selv, men ikke har fået oprettet dit login og din adgangskode til vores digitale verden, så kan du gøre det her: goerdetselv.dk/opret
Dit login og kodeord er det samme på hjemmesiden og i appen.

Kan jeg læse magasinet i digital udgave?

Du har adgang til at læse magasinet som e-magasin via appen Wype. Du finder Wype her: Wype.dk

Desuden udgiver vi løbende magasinets indhold på vores hjemmeside.

Adgang til App

Hvor finder jeg Gør Det Selvs nye app?

Du finder vores app i både App Store og Google Play Store ved at søge på “Gør Det Selv”. Du kan også bruge følgende links:
iOS-app i App Store
Android-app i Google Play

Hvordan logger jeg ind på GØR DET SELVs app?

Du logger ind med de samme oplysninger, som du bruger til at logge ind på goerdetselv.dk. Hvis du ikke har aktiveret en digitale profil under køb af dit abonnement, kan du oprette den her: goerdetselv.dk/opret

Hvorfor kan jeg ikke downloade appen?

Undersøg om din tablet/smartphone har tilstrækkelig overskydende hukommelse. Hvis ikke, kan det være nødvendigt at slette enten apps eller filer, såsom billeder og videoer.

Kan jeg anvende app’en offline?

Det er desværre ikke i øjeblikket muligt at gemme indhold til offline-brug.

Abonnementsnummer

Hvordan finder jeg frem til mit abonnementsnummer?

Du kan finde dit abonnementsnummer på 4 måder:

  1. Indtast din email-adresse her. Derefter får du tilsendt en e-mail med dit abonnementsnummer. Det forudsætter, at du indtaster den samme email-adresse, som du oplyste, da du tegnede abonnement.
  2. Find dit abonnementsnummer på det girokort, som følger med bladet.
  3. Find dit abonnementsnummer i den velkomstmail du modtog, da du oprettede dit abonnement.
  4. Tjek din betalingsoversigt, hvis du er tilmeldt pbs.

Hvis du ikke kan finde girokort, velkomstmail eller pbs-oversigt, så kontakt venligst vores kundeservice.

Jeg får at vide, at mit abonnementsnummer er ugyldigt – hvad gør jeg?

  • Tjek, at du har indtastet dit abonnementsnummer korrekt. it abonnementsnummer består af 10 cifre. Du skal taste det ind uden mellemrum, punktummer og andre tegn.
  • Det kan være, at dit abonnement ikke er aktivt længere. Du kan logge på vores online kundeservice for at se, om det er tilfældet.
  • Kontrollér, at du har forbindelse til internettet.

Lykkes det ikke, så kontakt venligst vores kundeservice.

Adgangskode / Email

Jeg kan ikke huske min adgangskode – hvad gør jeg?

Vælg “Log ind” i topmenuen, klik på “Glemt adgangskode?” og følg vejledningen.

Hvordan ændrer jeg min adgangskode?

Du kan til enhver tid ændre din adgangskode på hjemmesiden. Hvis du allerede er logget ind med din brugerprofil, skal du først logge ud. Derefter kan du ændre din kode ved at følge nedenstående fremgangsmåde:

  • Klik på “Log ind” i topmenuen (øverst i højre hjørne på hjemmesiden).
  • Klik på “Glemt adgangskode?”.
  • Indtast din e-mail adresse og tryk på nulstil adgangskode.

Du vil herefter få tilsendt et link på din e-mailadresse, som du kan benytte til at nulstille din adgangskode.

Jeg har ikke længere adgang til min emailadresse og kan ikke huske min adgangskode, hvad gør jeg?

Kontakt venligst vores kundeservice.

Opsigelse af abonnement

I hvor lang tid har jeg mulighed for at fortryde mit abonnement?

Du kan fortryde dit abonnement inden for 14 dage. Se mere på: kundeservice.nu/faq

Hvornår kan mit abonnement opsiges?

Efter tilbuddet fortsætter du i løbende abonnement og kan til enhver tid opsige det. Har du modtaget første magasin i din betalingsperiode, eller er det første magasin på vej til din adresse, så træder din opsigelse i kraft, når du har modtaget magasinerne i din betalingsperiode.

Hvordan opsiger jeg mit abonnement på Gør Det Selv?

Du kan opsige dit abonnement ved telefonisk henvendelse til kundeservice på tlf. 39 10 30 00 eller på kundeservice.nu.

    Andre læser lige nu ...

    Mere fra kategorien Om Gør Det Selv